Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

Υπόθεση - Κρέμασμα Κουρτίνας

Πιστεύω ότι δεν είμαι η μόνη με αυτό το θέμα. Το κρέμασμα των κουρτινών δεν είναι και το πιό γρήγορο και εύκολο πράγμα στο σπίτι, ειδικά η διαδικασία να μετρήσεις τα κρεμασταράκια, να τα βάλεις στις σωστές αποστάσεις, να κρεμάσεις την κουρτίνα βάζοντας ένα ένα κρεμασταράκι στην θηλιά... και όταν έχεις 6 τζαμαρίες ή και παράθυρα στο σπίτι, για να κάνεις αυτήν την διαδικασία, σίγουρα σου τρώει πολλές ώρες!

Λοιπόν, ξεχάστε αυτόν τον τρόπο κρεμάσματος των κουρτινών! Σας προτείνω δύο πιό εύκολους τρόπους! Γρήγορους και ξεμπερδεύεις στο άψε-σβήσε!

Το δοκίμασα για πρώτη φορά στο παιδικό δωμάτιο, όπου είχα 2 λεπτά φύλλα κουρτίνας. Αντί για το πατροπαράδοτο γαντζάκι, τις πήγα σε μια μοδίστρα (ή εάν μπορείτε το κάνετε και μόνες σας). Μου έβγαλε όλη την σειρά των θηλιών στο πάνω μέρος της κουρτίνας. Υπολογίσαμε το πάχος του σωλήνα όπου κρέμεται η κουρτίνα, και κάναμε θηλιά μεγάλη στο πάνω μέρος της κουρτίνας για να μπει μέσα στο σωλήνα.


Σε περίπτωση που δεν έχετε έξτρα ύφασμα για να κάνετε την θηλιά, που βλέπετε στην φωτογραφία, μπορείτε ανά διαστήματα να ράψετε λωρίδες χοντρής δαντέλας ή υφάσματος, που να ταιριάζει με την κουρτίνα, και να ράψετε είτε σκράτς χοντρά είτε κρούκς.






Τέλος στα σπασμένα γαντζάκια (ας είναι καλά τα παιδάκια μου γι΄αυτό!!!), τέλος το βγάζω, βάζω, ξαναμετράω. Η μεταμόρφωση δεν θα σας κοστίσει ουσιαστικά τίποτα. Ειδικά εάν μπορείτε και την κάνετε μόνη σας. Εμένα τα χεράκια μου δεν ποιάνουν, γι΄αυτό και εμπιστεύτηκα την μοδίστρα μου γι΄αυτό. Ανάλογα τα μέτρα της κουρτίνας θα είναι και το κόστος για το ράψημο.

Επίσης, ένα πιό εντυπωσιακό αποτέλεσμα είναι και τα γατζάκια τα μεταλλικά, σαν μανταλάκια.


Εξακολουθώ όμως και προτειμώ το πρώτο στυλ.

Υπάρχουν όμως και έτοιμες κουρτίνες, πλέον, ραμμένες στο στυλ που είπαμε πρώτο. Τα περισσότερα καταστήματα προσφέρουν αυτήν την εναλλακτική. Αρκεί να τους το ζητήσετε! Μην σκεφτήτε ότι είναι μπανάλ, ή κάτι τέτοιο ή πιό ακριβό. Νομίζω είμαστε σε μια εποχή που, εμένα τουλάχιστον, ο τρόπος αυτός μου κάνει μοντέρνο. Ξεφεύγουμε από τα πατροπαράδοτα. Και πάνω από όλα πιό πρακτικό!

Πλέον είναι πολύ εύκολο να κρεμάσω - ξεκρεμάσω τις κουρτίνες σε χρόνο ντε-τε! Δοκιμάστε το!

2 σχόλια:

  1. Εμείς έχουμε προτιμήσει τη δεύτερη λύση που προτείνεις. Ειδικά στο σαλόνι που δεν έχουμε οδηγούς! Ούτε που χρειάζεται να ξεβιδώσεις την άκρη του κουρτινόξυλου για να βγάλεις την κουρτίνα. Απλώς την ξεκρεμάς!!!!! Σαν να απλώνεις ρούχα χαχαχαχα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν μου επιτρέπεις να διαφωνήσω, έχω χρησιμοποιήσει φαρδιές θηλιές, και μαζεύουν τη σκόνη όταν τις τραβάς, η οποία κολλάει πάνω τους, κι από την άλλη τις κάνει να γλιστράνε πιο δύσκολα.
    Γενικά προτιμώ τους κρίκους, κι αυτό γιατί όταν θες να πλύνεις την κουρτίνα, απλά ξεκουμπώνεις την κουρτινόβεργα, και τους βγάζεις όλους μαζί από το πλάι. (αυτό σε κουρτινόβεργα που ξεκουμπώνει φυσικά)
    Για να τους ξαναβάλω στη θέση τους τώρα, η λύση είναι στην απλή αριθμητική. Οι κρίκοι πρέπει να είναι "πρώτος" αριθμός. Συνήθως μου αρκούν 9.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας