Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

Καθαρισμός & εύκολη τοποθέτηση καλυμάτων καναπέ.

Στο σαλόνι μου έχω γωνιακό καναπέ, έπειτα από πολλές πολλές ώρες αναζήτησης σε φωτογραφίες για το ποιόν τελικά θα προτιμήσουμε με τον σύζυγο. Όπως και για το χρώμα του καλύματος και τον τύπο. Προτιμήσαμε (δυστυχώς) ανοιχτόχρωμο, σπασμένο λευκό. Και τύπο αλέκιαστο.

Ναι... και καλά αλέκιαστο... δεν ξέρω εάν έχετε και εσείς τέτοιου τύπου κάλυμα, πάντως αυτό σε εμάς ΔΕΝ είναι αλέκιαστο. Οφείλω να ομολογήσω βέβαια ότι έχει υποστεί πολλά, εάν αναλογιστούμε τις χιλιάδες φορές που το έχουν χρησιμοποιήσει για καμβά τα πιτσιρίκια με αποτέλεσμα να έχει πλυθεί πολλές μα πολλές φορές. Ευτυχώς σε αυτό το σημείο, αν και νομίζω πλέον όλοι οι κατασκευαστές το κάνουν, τα καλύματα βγαίνουν όλα! Σε κάποια σημεία έχει φερμουάρ, σε κάμοια βέλκρο (αυτό το κρατς-κρουτς!). Όλα λοιπόν βγαίνουν και πλένονται στο πλυντήριο. Όσες φορές έχω δοκιμάσει να πλύνω τοπικά κάτι, δεν έχει πετύχει με αποτέλεσμα να απλώσει ο λεκές!

Κατά διαστήματα προσθέτω λίγη χλωρίνη για να καθαρίσουν τελείως. Και να αστράψουν. Σε πολλά σημεία όμως έχουν μείνει υπολήματα από τις δημιουργίες των παιδιών. (εδώ και αρκετό διάστημα έχω εξαφανίσει μαρκαδόρους!!) Δεν βγαίνουν με τίποτα! Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Πλέον το έχω πάρει απόφασει ότι δεν πρόκειται να επιστρέψουν ή τουλάχιστον να καλυτερέψει η κατάστασή τους.

Ένα τιπ για να τοποθετείτε τα καλύματα πιό εύκολα μετά από πλύσιμο στους καναπέδες είναι να μην αφήνετε να στεγνώνουν τα καλύματα εντελώς! Να έχουν μείνει λίγο νωπά. Έτσι μπορείτε να τα τεντώσετε πιό εύκολα, είναι πιό ελαστικά δηλαδή, και δεν σας βγαίνει η πίστη στην κυριολεξία για να στριμώξετε τα μαξιλάρια πάλι μέσα στις θήκες τους. Δοκιμασμένο!!

Για να σας δώσω μία ιδέα πώς είναι ο καναπές μου... σας δείχνω μία φωτό...
έτσι είναι περίπου... και είναι μεγάλο ζόρι η τοποθέτηση των καλυμάτων.

Με την ανάρτηση αυτή ήθελα να σας επισημάνω ότι για την επιλογή καναπέ, καλό θα ήταν να σκεφτήτε και την πρακτική του μεριά... Εάν μου δεινόταν η ευκαιρία να διαλέξω από την αρχή καναπέ, δεν θα έπερνα γωνιακό. Και σίγουρα άλλο χρώμα κάλλυμα και τύπο.

Δοκιμάστε και το τιπ για την ευκολότερη τοποθέτηση των καλυμάτων! Νομίζω θα δείτε κι εσείς την διαφορά.

1 σχόλια:

  1. Γωνιακό καναπέ έχω κι εγώ,καφέ σοκολά με την γωνία σε μπεζ χρώμα και το ύφασμα αυτό που έχεις κι εσύ!στο καφέ όλα καλά αλλά στο μπεζ η αληθεια είναι πως είναι δύσκολα στο χέρι.το έχω γλιτώσει από στυλό αλλά από καφέδες και αίμα μου βγήκε η πίστη.κι εγώ αν ξαναέπερνα καναπέ μαυρο κατράμι θα το έπερνα!χαχαχαχα
    Πάντως στη τοποθέτηση των καλυμματων δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα,ευτυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας