Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010

styleitchic ..new block arrival!


Ένα καινούριο ιστολόγιο στην γειτονιά μας, ήρθε με πρωτοποριακές, φρέσκιες ιδέες. Ο λόγος για το styleitchic της φίλης μου Ηρώς. Διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων και σύμβουλος FENG SUI! Αγαπά την διακόσμηση, την δημιουργία, την έμπνευση!

Είμαι σίγουρη ότι θα μας εμπνεύσει με τις αναρτήσεις και τις ιδέες της! Αξίζει να την επισκεφτείτε στο σπίτι της στην μπλοκογειτονιά!

Από εμένα καλώς μας ήρθες και καλή διαμονή! Πολλές αναρτήσεις και ιδέες!

3 σχόλια:

  1. Καλως σε βρηκα!!και καλο σου βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναιιιι καλως ηρθεεε!!!!!
    Μ αρεσει οταν στην μπλογκογειτονια μπαινει μπαινει "φρεσκο αιμα"!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα! Ήρθα κι εγώ να βάλω τις φωτογραφίες μου για τον διαγωνισμό, και είδα πως έληξε χτες...
    Δεν πειράζει, και του χρόνου να είμαστε καλά , καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας