Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010

Διαγωνισμός-Δεύτερη φάση!

Και ναι!!!! Είναι γεγονός!!!!

Η δεύτερη φάση του διαγωνισμού του Home Design έχει ξεκινήσει ήδη! Επισκεφτείτε τώρα τη σελίδα μας στο Facebook και ψηφίστε τη φωτογραφία που σας αρέσει περισσότερο!

Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι πατήσετε το κουμπάκι "Μου αρέσει" (Like) που εμφανίζεται κάτω από τη φωτογραφία που έχετε επιλέξει!

Η φωτογραφία με τα περισσότερα "Μου αρέσει" (Like) θα κερδίσει ένα δώρο έκπληξη!

Πάμε να δούμε τις συμμετοχές μας!

ZOE D
E ANASTASIADOU

HRO
KEEP THINKING
KELSOSCOOKS
KYRITSH
T ANASTASIOU
STERGIOS

X THEODORITSH
FAIRYTALE
BETTY
GOGO

Λόγω λάθους των συντακτών του Home Design προσθέτουμε και την παρακάτω φωτογραφία.

MARINA


ΠΡΟΣΟΧΗ!
Δεν ψηφίζουμε εδώ αλλά στη σελίδα του Home Design στο Facebook

Ευχαριστούμε τους αναγνώστες μας για τη συμμετοχή τους!
Καλή επιτυχία σε όλους!

Υ.Γ. Η ψηφοφορία θα διαρκέσει μέχρι τα μεσάνυχτα της Κυριακής 19 Δεκεμβρίου 2010.

7 σχόλια:

  1. καλη επιτυχια σε ολες!!!!πολυ ομορφοι στολισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσια να ρωτησω κατι;Αυτες ειναι ολες οι συμμετοχες η στο facebook θα δουμε και αλλες;Γιατι εστειλα και εγω το δεντρακι μου αλλα δεν το βλεπω εδω.Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρίνα μου σε ποιο emial έστειλες τη φωτογραφία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα.Το εστειλα στο gelissavet@gmail.com.Εκανα λαθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πότε το έστειλες κούκλα μου γιατί έχω ένα μήνυμα από κάποια marina αλλά στο προφίλ του blogger μου βγάζει άλλα πράγματα από ότι στο δικό σου και θεώρησα ότι δεν είστε το ίδιο πρόσωπο.
    Πάντως το mail εγώ το έλαβα στις 13 Δεκεμβρίου-ημερομηνία μετά τη λήξη της πρώτης φάσης-και έχω ήδη απαντήσει ότι είναι εκτός συναγωνισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το εστειλα 9 Δεκεμβριου το μεσημερι και ειναι απο το ονομα marina tasiou.Απαντηση δεν πηρα αρα οντως ειμαστε ξεχωριστα ατομα.Δεν πειραζει.Αρκει που προσπαθησα!Φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου έχω στείλει mail.
    Για δες το και πες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας