Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Αγαπημένα αντικείμενα!

Όλοι στο σπίτι μας έχουμε πολλά αντικείμενα είτε μικρά είτε μεγάλα που αγαπάμε. Τα αγαπάμε γιατί φάγαμε πολύ από τον πολύτιμο καθημερινό μας χρόνο και πολύ ψάξιμο μέχρι να βρούμε αυτό που πραγματικά θέλαμε, αυτό που πραγματικά ταίριαζε στο χώρο μας! Εδώ και 4 μήνες είμαστε στο δικό μας σπίτι και εκτός από τα αντικείμενα που είχαμε στο παλιό σπίτι και που φυσικά πήραμε μαζί μας προστέθηκαν και πολλά καινούργια. Το καθένα όμως έχει την ιστορία του!


Αυτό είναι το τελευταίο μας απόκτημα. Φρέσκο πράγμα που λένε...... Την Κυριακή είχαμε πανηγύρι στη γειτονιά μας λόγω της γιορτής των Αγίων Αναργύρων την 1η Νοεμβρίου και ανάμεσα στους πάγκους με τα διάφορα μπιχλιμπίδια ήταν ένας πάγκος μας κυρίας με πολύ δημιουργική διάθεση!!!! Η διακόσμηση του είναι πολύ απλή καθώς αποτελείται από ένα μικρό ξύλο βαμμένο στο επιθυμητό χρώμα και μικρά κοχυλάκια επίσης βαμμένα! Καθώς δεν θέλαμε να τρυπήσουμε την πόρτα του μικρού μπάνιου, που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην κύρια είσοδο του σπιτιού, το κολλήσαμε με ταινία διπλής όψεως μεγάλης αντοχής. Θα τη βρείτε στα χρωματοπωλεία. Τώρα όλοι θα ξέρουν που οδηγεί η αυτή η πόρτα!!!!


Τα παραπάνω μουσικά όργανα, γιατί περί αυτών πρόκειται, είναι τα αγαπημένα μου καθώς είναι κατασκευασμένα από τα χεράκια μου. Όταν ακόμα πήγαινα στη σχολή βρεφοκόμων και παρακολουθούσα διάφορα σεμινάρια. Φεύγοντας από το πατρικό μου για να ζήσω με το σύζυγο μου πλέον τα άφησα σε ένα ντουλάπι του σαλονιού μου ώσπου ένα απόγευμα που είχαμε επισκεφθεί τον πατέρα μου θυμήθηκε να μου τα δώσει. Και ταίριαξαν καταπληκτικά στην καινούργια βιβλιοθήκη που καλύπτει έναν μικρό τοίχο του σαλονιού μας. Οι μικρές θέλουν να παίξουν με αυτά αλλά για εμένα έχουν μεγάλη συναισθηματική αξία, αφήστε που ήδη έχουν αρχίσει και ξεφτίζουν τα σχοινιά και τα δέρματα είναι κάπως πιο χαλαρά. Ε, έχουν κλείσει και μια δεκαετία ίσως και παραπάνω!


Ένα διακοσμητικό ημερολόγιο που το έχουμε και αυτό πολλά χρόνια και απλώς κάθε φορά αλλάζουμε το μικρό τετράγωνο ημερολόγιο με ένα καινούργιο. Ξέρετε, κολλάμε και ξεκολλάμε, σε δουλειά να βρισκόμαστε χαχαχαχαχα........ Το είχα αγοράσει μετά την προτροπή της πρώην κουμπάρας μου, μη σας ξενίζει το πρώην-είναι μεγάλη ιστορία, θέλοντας να βοηθήσω μια νέα μητέρα που προσπαθούσε να μεγαλώσει τα μικρά της μόνη της και έφτιαχνε διάφορα πράγματα όπως το παραπάνω ημερολόγιο για να βγάλει τα προς το ζην! Έχει χάσει λίγο το χρώμα του, έχουν πέσει και μερικοί καρποί και φύλλα αλλά πάντα καταλαμβάνει μια θέση στην κουζίνα μας.


Άλλο ένα αντικείμενο πολυαγαπημένο και με μεγάλη συναισθηματική αξία αφού η δημιουργός του δεν βρίσκεται πια ανάμεσα μας. Από την καλή μου φιλενάδα έχω και δύο πολύ χουχουλιάρικες κουβερτούλες που τις θυμάμαι όταν κάθομαι στον καναπέ τα κρύα βράδια του χειμώνα χαζεύοντας στην τηλεόραση. Άλλωστε για αυτό τις είχε φτιάξει....... Μαράκι μας λείπεις!



Αχ τι ωραίες αναμνήσεις που έχω..... Το συγκεκριμένο αντικείμενο όπως βλέπετε είναι ένα υπέροχο (σαν τον Γκελντή ακούγομαι χιχιχιχιχιχιχι.....) αφρικανικό μουσικό όργανο. Πως ονομάζεται ακριβώς δεν γνωρίζω αλλά το λατρεύω γιατί μας το έχει κάνει δώρο η μητέρα μου όταν φύγαμε από το πατρικό μου και πλέον πήγαμε στο 'δικό μας' σπίτι (το 'δικό μας' σε εισαγωγικά αφού δίναμε νοίκι). Στο καινούργιο σπίτι και πλέον κατάδικο μας, χωρίς εισαγωγικά, ταίριαξε υπέροχα με το παρακάτω αντικείμενο....................



Μια αφρικανική μάσκα που αποκτήσαμε όταν επισκεφτήκαμε ένα μαγαζί με τέτοιου είδους έπιπλα ψάχνοντας να βρούμε μια βιβλιοθήκη. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η φιλοξενία των ιδιοκτητών του καταστήματος και η τεράστια υπομονή που είχαν με τις κόρες μας, οι οποίες στην κυριολεξία δεν άφησαν γωνιά του μαγαζιού που να μην την εξερευνήσουν. Φεύγοντας εκτός από τη μάσκα, οι ιδιοκτήτες έκαναν δώρο στις μικρές ένα ντέφι, ένα μικρό τύμπανο και καστανιέτες. Και επειδή τελικά δεν είχαμε καταλήξει σε κάποιο έπιπλο αποφάσισα να αγοράσουμε τη μάσκα γιατί δεν μου άρεσε να φύγουμε με άδεια χέρια ενώ εκείνοι ήταν τόσο γενναιόδωροι μαζί μας.


Ίσως από τα πιο αγαπημένα μου αντικείμενα! Μάλιστα ήταν και το πρώτο που αγοράσαμε πριν μπούμε ακόμα μέσα στο σπίτι μας. Ο μπαμπάς μιας συμμαθήτριας της μεγάλης μου κόρης είναι ηλεκτρολόγος και διατηρεί και κατάστημα στο Π. Φάληρο. Μια μέρα, πριν ακόμα μετακομίσουμε, είχαμε περάσει από το μαγαζί του για να πάρουμε κάποιες λάμπες και μόλις το είδα κρεμασμένο το ερωτεύτηκα!!!! Ήθελα να το πάρουμε για την κουζίνα μας αλλά κρατήθηκα μέχρι να φτιαχτεί το δικό μας σπιτάκι...... Μόλις ολοκληρώθηκε η κουζίνα, τον έφερα αμέσως για να το τοποθετήσει...... Πείτε μου, δεν είναι όντως υπέροχο;

Θα υπάρξει και συνέχεια με αγαπημένα αντικείμενα του σπιτιού μας.Πιστέψτε με υπάρχουν πολλά ακόμα!!!!!

Αν θέλετε μπορείτε να στείλετε φωτογραφίες από τα δικά σας αγαπημένα αντικείμενα στα email της ετικέτας 'Επικοινωνία' συνοδευόμενα πάντα από μια μικρή περιγραφή.

7 σχόλια:

  1. Άντε κοριτσάρα, περιμένουμε και τη δική σου ανάρτηση. Εσύ κι αν έχεις αγαπημένα αντικείμενα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με έφερες ένα βήμα πιο κοντά σου!!!! Είναι τόσο όμορφο να έχεις τέτοια αντικείμενα!!! Εγώ έχω κρατήσει ελάχιστα αντικειμενα που με γεμίζουν με τόσο όμορφες αναμνήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου έχω μια τάση να κρατάω ότι μου φέρνει στο μυαλό όμορφες αναμνήσεις. Να θυμηθώ κάποια στιγμή να σας βάλω όλα τα σημειωματάκια, καρτούλες κλπ που έχει κρατήσει ο άντρας μου. Τα δικά μου δυστυχώς τα είχα μέσα στο πορτοφόλι μου όταν μου το έκλεψαν και τα έχασα.....
    Θα ήταν πολύ όμορφο αν μοιραζόσουν μαζί μας έστω και αυτά τα λίγα αγαπημένα σου αντικείμενα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλορίζικο το καινούργιο σπίτι σου να γεμίσει με αγάπη και όμορφα αντικείμενα και να σε ζεσταίνει πάντα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φρόσω μου και εγώ όσο το κοιτάζω, τόσο πιο πολύ μου αρέσει!
    Ευχαριστούμε Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας