Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

Αγαπημένα προϊόντα ΙΚΕΑ

Η γνωστή σε όλους και αγαπητή Άσπα και φανατική του ΙΚΕΑ μας καλεί σε έναν διαγωνισμό με έπαθλο έναν γιγάντιο κατάλογο του ΙΚΕΑ.
Δείτε την ανάρτηση της με τίτλο 'Μας τους χαρίσανε και σας τους χαρίζουμε' , αφήστε σχόλιο με το δικό σας αγαπημένο προϊόν από το ΙΚΕΑ και διεκδικήστε έναν από τους συλλεκτικούς καταλόγους!

Ας δούμε λοιπόν κι άλλα αγαπημένα προϊόντα του ΙΚΕΑ. Δεν πιστεύω να μην έχετε κι εσείς κάποιο στο σπίτι σας;

Και τι καλύτερο από την παιδική σειρά;

Στο καινούργιο μας σπίτι το αγαπημένο των παιδιών μας είναι το τραπεζάκι MAMMUT και οι καρεκλίτσες τους φυσικά!


Τους πήραμε και καινούργια ποτηράκια και μπολάκια και τα έχουν λατρέψει επίσης! Είναι τα KALAS και κάθε φορά συνδυάζουμε τα χρώματα για να πίνουμε το γάλα μας και να τρώμε τα κορν φλεικς μας!





Τα πολύ γλυκά και φυσικά ροζ χαλάκια καρδούλες που ταίριαξαν καταπληκτικά με το καινούργιο τους δωμάτιο! (δυστυχώς δεν μπορώ να τα βρω στην ιστοσελίδα του ΙΚΕΑ)



Και ας περάσουμε στα δικά μου αγαπημένα προϊόντα από το ΙΚΕΑ!
Πρώτα από όλα έχω λατρέψει τις υφασμάτινες θήκες για το μπάνιο LIDAN που τις έχω τοποθετήσει στο ντουλάπι του μπάνιου μου και κυριολεκτικά χωράνε τα πάντα! Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!


Και θα κλείσουμε με τη σειρά από κουτάλες GNARP  και το πόσο εύχρηστες είναι!

Αααα ξέχασα τη ράγα BYGEL με τα γαντζάκια BYGEL γιατί το έχω τοποθετήσει δίπλα ακριβώς στην ηλκετρική κουζίνα μου και στα ντουλάπια και έχω κρεμάσει εκτός από πετσετάκια και όλα μου τα μπρίκια!!!!


Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από το ΙΚΕΑ;

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post και ευχαριστώ για την αναφορά!
    Τι ωραία τα χαλάκια-καρδούλες... Θα ξετρελαινόντουσαν οι μικρές. Όταν θα ξαναπάω, θα τα ψάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι στο παιδικό τμήμα κρεμασμένα. Δεν υπάρχει περίπτωση να τα προσπεράσεις. Και είναι και φθηνά. Μόνο 6,95 το ένα αν θυμάμαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας