Τρίτη, 24 Αυγούστου 2010

Κήπος στο μπαλκόνι!

Μένω σε πολυκατοικία, με πολύ στενό μπαλκόνι τόσο μπροστά όσο και πίσω. Έχω βάλει γλαστρούλες με αρωματικά φυτά, όπως λεβάντα, πικάντικη λεβάντα, μελλισόχορτο, λεμονόχορτο, βασιλικός, και άλλα πολλά. Με αποτέλεσμα το μπροστινό μπαλκόνι να έχει γεμίσει.

Στο πίσω μπαλκόνι έχει χώρο για να εκμεταλευτώ και να βάλω κάτι ακόμη. Μιας και όλοι ψάχνουμε οικολογικά προϊόντα και όσο το δυνατόν καλύτερα λαχανικά και φρούτα, είπα να κάνω μία απόπειρα να φυτέψω λαχανικά εποχής. Έχω ήδη μία ζαρντινιέρα αχρησιμοποίητη. Λίγο χώμα χρειάζεται και μερικούς σπόρους. Ίσως να πάρω και καμιά ακόμη ζαρντινιέρα.

Για τους σπόρους, με μία αναζήτηση στο διαδίκτυο, βρήκα το παρακάτω site

valentine The Greek Flowers Portal . Έχει ποικιλία σε σπόρους τόσο σε λαχανικά όσο και φρούτα και λουλούδια. Ήδη παρήγγειλα 2 σακκουλάκια ντοματίνια, 2 σακκουλάκια πιπεριές πράσινες και 2 σακκουλάκια κολοκυθάκια. Και ο Θεός βοηθός! Αύριο λογικά θα τα λάβω και αναλαμβάνω δράση!! Ευχηθείτε μου καλή τύχη μιας και αρχάρια σε αυτό το σπορ! Εάν όλα πάνε καλά θα μπει πρόγραμμα!

Όπως λέει το συγκεκριμένο site και μετά από τηλεφωνική επαφή που είχα, τα στέλνουν σε όλη την Ελλάδα με courier. Ο τρόπος εξόφλησης είναι με αντικαταβολή ή κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης. Από ένα ποσό και πάνω τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Παρέχονται συμβουλές για τυχόν αρρώστιες των φυτών on line!

Προσωπικά για εμένα, ως πρωτάρα, πολύ χρήσιμο. Θα μπορούσα να πάω και στο ανθοπωλείο της γειτονιάς μου. Αλλά δεν έχει τόση ποικιλία σε σπόρους που θέλω. Και κακά τα ψέματα, αφού μπορούν να μου τα φέρουν στην πόρτα μου με λίγα χρήματα παραπάνω, δεν έχω και τόσο ελεύθερο χρόνο για να ψάχνω για αλλού.

Η ιδέα του να έχω ένα κήπο ακριβώς έξω από την μπαλκονόπορτά μου με ενθουσιάζει! Πράσινο, μυρωδιές και όπου φυσάει το αεράκι όλο και μου τις φέρνει... λίγο από λεβάντα, λίγο από τον βασιλικό αααα να και λίγο από το λεμονόχορτο! Για αρχίστε να πιάνετε τα φτυαράκια και τα γαντάκια και να μετατρέψετε το μπαλκόνι σας σε Πράσινο Μπαλκόνι!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας